Thursday, August 23, 2007

Donderdag, 23 augustus 2007 - 18u 06 - Pffffffffff

Ik zou hier eigenlijk iets positiefs willen posten, maar het lukt me niet. Heb de laatste dagen verschrikkelijke hoofdpijnen en het enigste positieve is dat ik stilletjes door mijn jetlag geraakt. Op weg naar naar een normaal leven, zonder poker? Momenteel is de zin echt ver weg en heb ik de beats van mijn leven. Voor vele een gezaag, maar het is langs deze weg dat ik het toch kwijt kan. Dus alweer verloren de laatste dagen. Grootste verlieshanden waren KK tegen AA, JJ tegen AA en 55 op 456 flop tegen 23. Het lijkt wel of ik aan een tafel ga zitten en ik ben gedoemd om te verliezen. Krijg ik een hand dan heeft er wel iemand een handje hoger of hit hij op river de meest onwaarschijnlijke combinatie nog. Ondertussen zie ik andere dan weer aan de tafel zitten met mooie bedragen. Goede spelers die mooie cadeaus er dan nog bovenop krijgen. Het enigste positieve is dat ik een sit & go heb gespeeld van 50 $ inleg en die won. Dat is het meest positieve van de voorbije weken op pokergebied. Stoppen met spelen zal ik nooit doen maar momenteel is er heel weinig fun nog aan. Gelukkig is er niet alleen poker in het leven om een beetje gelukkig te zijn....

No comments: