Thursday, August 09, 2007

Donderdag, 9 augustus 2007 - 00u18 - The Matrix Reloaded

Nadat ik eergisteren The Matrix had gezien wou ik zeker en vast deel 2 vandaag niet missen. Had indertijd de trilogie in de bioscoop gaan zien en vond het één van de betere kunstwerken die de filmgeschiedenis rijk is. Voor een prijsje had ik een aantal maanden geleden het drieluik gekocht in de Mediamarkt in Antwerpen. Het was er nog niet van gekozen om de films te herzien maar momenteel geniet ik er met volle teugen van. Vond het dan ook raar dat de tweede film slechts 7.0 scoorde op IMDB. Waarschijnlijk heeft dit te maken omdat de film geen einde heeft maar toch vind ik hem nog steeds boordevol actie zitten.

Na actie heeft een mens ook behoefte om daar deel te van gaan uitmaken. Hup naar de pokertafels dus...

No comments: