Saturday, August 11, 2007

Zaterdag, 11 augustus 2007 - 14u 27 - I'm a donk...

Deze ochtend lag ik rond half 7 in mijn bed. Ik had beter onmiddellijk gaan slapen want voor het eerst sinds lang heb ik nog is een kutsessie meegemaakt. Resultaat : - 904 $. Nu ja op bamako zijn dat maar 2 startbedragen, maar het was de manier waarop. Het grootste verlies kon vermeden worden maar het was op de duur een gecall van ongeloof. Van... toch weer niet dat hij het heeft. Helaas was er van de tegenpartij geen enkele bluf bij. Azen werden gekraakt voor 400 $ en setje van 4'en die ik preflop raise naar de kloten tegen setje van tienen. Nog is 400 $ minder. Als je de som maakt dan zit je al aan een verlies van 800 $ maar toch. QQ preflop raisen tegen shortstacks die dan all in gaan met J4s en hun flush hitten op river. Of het handje met AKs op een board van TT4 voor 100 $ preflop erin tegen A3o waarbij hij een 3 hit op river. En zo tal van potten eigenlijk verloren. Ondanks dit alles dan misschien nog maar een verlies van 900.
Ben rond half één wakker gebeld vandaag eigenlijk en voelde me echt nog moe. Maar die beller mag me altijd bellen. Ik begon redelijk snel te stralen terug. Douche genomen, iets gegeten en nu naar vriend voor mijn abonnement van RSCA die vanavond tegen Lokeren spelen. Duidelijke zege voor RSCA gaat dit wonderen.
Heb tevens een betje van 32 $ op Bergen geplaatst tegen KV Mechelen.
Veel spelen zal er niet inzitten. Eigenlijk niets aangezien ik rond 4u al weg bent en maar laat zal thuis zijn. Och ja, een mens heeft ook zijn ontspanning is nodig... Geniet nog van jullie weekend!

Pokersessie : - 904 $
Pokerstand : - 199 $

No comments: