Friday, August 24, 2007

Vrijdag, 24 augustus 2007 - 18u 19 - 25 NL...

Gisteren dus voor de eerste keer sinds lang aan de 25 NL tafels gezeten van Everest Poker. Ik speelde er 5 tegelijk en schreef me ook in voor een S & G SH met als inleg 20$. Het was echt nog leuk en na een uurtje hield ik het voor bekeken. Ik kon mijn S & G winnend afsluiten. Eerlijk moet ik zeggen dat ik twee x van AA win HU met AT en tweemaal straat hit. Het geluk mag ook is aan mijn zijde staan. Op de No Limit tafeltjes gebeurde er niet al te veel. Geen al te grote potten gewonnen of verloren maar terug plezier gehad. En dat is ook al belangrijk.

Pokerstand : 353 $

4 comments:

Capaldi said...

Er plezier in hebben in nog steeds het belangerijkste!
Hoeveel was je in totaal down op de bamaka tafels? En die 353$ is dat je volledige BR? (indien je dit liever privé houdt moet je dit niet delen natuurlijk)!
Succes nog!

T said...

Hoi ik schat dat ik toch zeker en vast 4K kwijt ben. Kan meer zijn ook ze! Op zich geen ramp, maar ik ken mijn eigen ivm tiltgedrag en risicospel. Dit bedrag is momenteel wat ik nog online heb staan. Dus hopelijk maken we er iets van :) Hou je op de hoogte van mijn stand.

Anonymous said...

Geld genoeg te verdienen op de lage limieten maar ga aub minstens 50NL spelen. Als je daar in slaagt te verliezen, dan kan je idd beter stoppen... Maar euh, met jouw spel ga je daar gewoon één van de meest winnende spelers zijn...

Good Luck met de heropbouw
Snake

PS Koop iets duur met het geld dat je nog hebt gecasht, altijd motiverend!

claudiorat said...

Altijd slim om uzelf te behoeden van zotte dingen. En gij zit toch zo weer op de hogere stakes. Succes.