Thursday, August 16, 2007

Donderdag, 16 augustus 2007 - 22u 40 - Houten kop...

Internet kan geweldig tof zijn en soms geweldig irritant. Was bijna rond met mijn tekst tot de klotesoftware het nodig vond om al mijn schermen te sluiten. Ben nu slimmer geworden en ben dan maar in word herbegonnen.
Gisteren Noah naar zee gebracht waar hij tot maandag bij mijn ouders zal verblijven. Het mannetje vindt het daar super en mama en papa zijn altijd blij als ze hun kapoen terugzien. Nadien ben ik met de vrienden naar Anderlecht gaan zien en het is schandalig laat geworden. Het zal dan ook een tijdje duren eer ik nog zin heb in andere toogavonturen. Vandaag dan ook wakker geworden met een bezopen kop. Nadien met Loekie naar school gereden om enkele mappen te halen.
Heb momenteel zin in van alles en nog wat als het op eten aankomt. Heb momenteel enkel iets van de MCDonals binnen en heb geen zin om iets te gaan halen. Ben weer superlui en het wordt tijd dat ik terug kan gaan werken om weer wat structuur te krijgen in mijn leven. Nog even genieten van de vakantie…
Vandaag ook de nieuwe bonus ontvangen van Everest. Het was deze maand 450 $ en hopelijk kan ik hem vrijspelen zonder al te veel verlies. Sedert mijn verlies van de laatste dagen had ik nog niet gespeeld en ben nu op 1 Bamakotafel bezig. Straks nog een eitje bakken denk ik en niet te laat mijn bed in …

No comments: