Wednesday, August 08, 2007

Woensdag, 8 augustus 2007 - 18u06 - Overzicht

Ik zou zoveel kunnen schrijven maar het komt er gewoonweg niet uit. Momenteel ben ik aan het pokeren met een leeg worddocument naast me dat ik reeds enkele malen gewist heb. De beginzinnen willen maar niet vlotten en de ergernis neemt maar toe. Nu weet ik wat ze bedoelen met een writersblock. Ik vind het trouwens van mezelf schandalig dat het reeds een maand geleden is sinds mijn laatste post. Niet dat ik iemand iets verplicht ben maar ik lees natuurlijk ook de verhalen van andere bloggers graag. Wanneer ik dan merk dat Janneke of Mieke niets heeft neergeschreven dan krijg ik daar de oelewappers van. Ik beloof plechtig bij deze dat ik daar verandering ga inbrengen. Heb besloten na een gesprek met een vriend aan zee om meerdere updates per dag te doen. Over wat ? Over alles en nog wat : poker, fitness, sociaal leven, foto’s en andere rotzooi, al dan niet waardig om gelezen of bekeken te worden.
Donderdag zijn we dus met het gezin naar zee vertrokken voor een welverdiende vakantie. Het is niet omdat ik 2 maanden geen kloot moet doen dat ik dan stressvrij deze periode doorkom. Hoofdreden dat we gingen was het mooie voorspelde weer. Niet dat ik me laat leiden door de één of andere weerkloot maar ik gaf hen nog maar eens het zoveelste vertrouwen. Dus autovol naar zee en het waren inderdaad de mooiste stranddagen van de afgelopen weken. Ben dan ook redelijk goed gebruind op een paar dagen tijd maar aan alle sprookjes komt natuurlijk een einde. Vandaag wouden we naar Plopsaland rijden toen we hoorden dat er noodweer was geweest rond de Panne. Tochtje dan maar afgelast en naar huis gereden.
Verder ben ik aan zee begonnen met terug te lopen. Het was reeds twee weken geleden dat ik nog een klop had uitgestoken. Tijd voor een beetje actie dacht ik bij mezelf. Zal dan ook regelmatig een foto posten zodat jullie kunnen zien hoe mijn vet lijf zal evolueren naar een sportlichaam J. Nou ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg ik altijd.Over pokeren kan ik niet veel vertellen daar ik deze maand nog geen zak heb gespeeld, maar wat niet is komt nog natuurlijk.

No comments: