Thursday, August 09, 2007

Donderdag, 9 augustus 2007 - 23u 20 - moe...

Heb tot nu toe gewerkt aan mijn verrassingen voor morgen en ben nog steeds niet klaar. Nog twee zaken te gaan maar ik ben echt moe aan het morgen. Het zal dan ook niet lang meer duren dat ik in mijn bed lig. Tijdens het werken door heb ik eventjes geprobeerd om te spelen op 1 Suvatafel. Na 20 handen hield ik het voor bekeken. Ik kon me niet concentreren. Tevens was het ontzettend saai om op één tafel te spelen en had dan nog 2 x een sit out. De zin was er ook niet volledig en als het hoofdje er niet naar staat kan je er beter niet aan beginnen. Het is onnozel om te vermelden maar toch 11 $ gewonnen tijdens deze sessie. Nog eventjes relaxen en dan naar Kiloekieland...

Pokersessie : + 11 $
Pokerstand : + 632 $

No comments: