Thursday, August 09, 2007

Donderdag, 9 augustus 2007 - 18u 21 - Nat...

Voor diegenen die interesse hebben in mijn middageten : het waren spiegeleieren met boterhammen ;). Rond twee uur ben ik dan aangekomen in Antwerpen en ben eigenlijk een halfuurtje thuis.
Man, wat een weer. Het heeft geen 5 seconden gestopt met regenen. Heel fijn als je het te stom vindt om rond te lopen met een paraplu boven je hoofd. Ik zag er bij momenten dan ook uit als een bezopen waterkieken. Gelukkig is er nog de Mediamarkt waar je vlug een uurtje kwijt bent. Het is toch opvallend hoe scherp hun prijzen zijn tegen andere zaken. Vooral in CD's en DVD's zijn ze volgens mij niet te kloppen. De oorzaak van mijn shopdag is dat ik morgen mijn beste vriendin trakteer op haar 22ste verjaardag. Moest dit niet het geval geweest zijn dan was ik lekker warm binnengebleven. Toch heb ik alleen er een hele fijn middag van kunnen maken. Het is toch fijn als je lekker alleen, ongestoord, zonder zorgen rond je hoofd kunt shoppen. Voor mezelf heb ik twee 'Kiekeboe'albums gekocht. 'Hotel O' en 'De zes sterren' kan ik weer toevoegen aan mijn collectie. Voor mij zijn de avonturen van de snorremans nog steeds de leukste die er te lezen valt in stripland. Heb ook het boek 'Sluipend Gif' van Deflo gekocht. Het boek werd genomineerd voor de Hercule Poirot prijs.
Na het kopen van enkele verjaardagspakjes ben ik gestopt bij Viswinkel Van Bladel. De vitrine alleen is al een genot voor het oog. Zo'n verscheidenheid aan lekkere hapjes kom je niet vaak tegen. Ik heb er een zalmtaartje met chilisaus, een 'vidéeke met kip en een met garnalen, scampi's in currysaus met ananas en de paëlla gekocht. Ziet er overheerlijk uit. Nu nog maar hopen dat het ook zo is...

1 comment:

Anonymous said...

Wow man, je volledige blog lezen wordt een halve dagtaak :-)

Keep them coming

Gl deze maand!
Snake