Thursday, August 23, 2007

Donderdag, 23 augustus 2007 - 21u 42 - Beslissing...

Heb daarstraks een beslissing genomen omtrent mijn zogezegd pokerbestaan. Aangezien ik nooit een echt pokertopper ben of zal worden misschien maar eerder in de rangorde der middelmatige spelers behoor heb ik besloten alles uit te cashen en opnieuw te starten met een minimum aan kapitaal. Ik ga er niet voor liegen dat ik het vooral speelde voor het geld. Ik verdiende er lekker meer mee dan mijn loon en kon allerlei leuke spulletjes ermee kopen. Toch ben ik van mening dat ik momenteel veel te geforceerd lig te spelen en maar aan het denken ben om mijn verlies goed te maken. Even op Kabul en met wat geluk heb je alles in spookt er dan door mijn hoofd. Natuurlijk is dit de waanzin en kan ik evengoed nog meer kwijtspelen. Ik ken mezelf.
Daarom dacht ik bij mezelf... laten we nu is het goed aanpakken. Gestructureerd spelen en hanteer de tabel van PI ivm je bankroll voor de verschillende limieten. Dus heb ik 250 $ laten staan en ben dus momenteel bezig aan de 25 $ inleg tafels SH. Doel is dus 500 $ te halen voor een limietje hoger. Als ik echt goed ben dan haal ik het terug en als het op is dan is het maar zo. Dan is het misschien de hoogste tijd om is goed na te denken om zoveel tijd nog te steken in deze al dan niet mooie hobby. Dromen doen we allemaal, spijtig genoeg ben ik niet altijd even realistisch...
Ik hou jullie zeker en vast op de hoogte van mijn prognose. Een ding heb ik al terug ervaren. Het laatste uur heb ik 6 tafels gespeeld en al meer plezier gehad dan de afgelopen weken bij elkaar. Niet zozeer het winaspect maar de randanimatie was soms weer hilarisch groot. Daarvoor doen we het ;)...

STAND op 23 augustus 2007 : 250 $

No comments: