Monday, August 13, 2007

Maandag, 13 augustus 2007 - 13u 57 - Naar beneden...

Zoals jullie kunnen lezen gaat het met mijn maandstack bergafwaarts. Heb zojuist wat gespeeld op 1000 NL en 400 NL. Kreeg geen enkele deftige kaart en ben er dan maar mee gestopt. Verliezen is momenteel niet goed voor mijn algemene status van welzijn. Ik heb momenteel echt het gevoel dat ik in een jetlag zit. De laatste dagen slaap ik superslecht. Lig te woelen, lig er redelijk laat in en dan word ik nog lastig gevallen door muggen. Slechte combinaties voor een degelijke nachtrust. Gevolg : rugpijn, slecht humeur, sporten komt er niet van en nog meer moe en luier worden. Tijd om terug wat orde op zaken te stellen. Vanaf morgen terug eens 'gezonder' gaan leven. Tijd voor wat water en beweging. Even relaxen nu en wat bankzaken in orde brengen. Straks speel ik misschien mijn tweede sessie maar de zin is heel ver weg...

Pokersessie : - 413 $
Pokerstand : - 612 $

No comments: