Monday, July 31, 2006

31 juli 2006 - End of the month...

Voila, het einde van de maand is voorbij. Een schitterende maand op pokergebied. Heb nog nooit zo'n run gehad als nu en hopelijk blijft het zo nog even duren. Verder ben ik bezig met het clearen van de Full Tilt bonus. Had daar laatst een grappig moment tussen twee topspelers meegemaakt.
Phil Ivey en John d'Agostino zaten aan een tafel met nog een andere speler. Het was een 10 000 NL SH tafel. Op een gegeven moment zit Ivey zonder geld en met een verlies van 50 K $ !!!!
Phil : Kan je wat geld doorsturen. Ik ben blut.
John : Alleen als je zo blijft verder spelen.
Phil : Ok. Stuur me is 30 K ! door.
John : Ok.

2 minuten later...

John : Het geld is onderweg.

2 minuten later...

Ivey start met een nieuwe 10 K om die na nog geen 5 minuten weer te verliezen met 2 paar tegen trips. Was echt lachen geblazen. Maar hoe snel het daar gaat... Die kerel verliest zo maar eventjes 60 K in no-time. Niet te doen eigenlijk...

Verder ga ik deze maand proberen om 10 K te halen... Misschien Mission Impossible, maar je moet het maar proberen. De netelleraccount staat vanaf morgen op nul en we gaan er volledig voor. Heb de laatste dagen trouwens niet al te veel gespeeld meer. Was meer aan het genieten van mijn Surround System en het laatste (?) goede weer.

Tevens een nieuw linkje van een pokerinfo-speler...Pilz. Een 20-jarige student, woonachtig in Groningen. In het dagelijks leven studeet hij Biologie aan de RuG, en daarnaast speelt hij geregeld (online) poker.

Veel leesplezier en voor iedereen een goede start van de nieuwe maand !

Lipi

3 comments:

claudiorat said...

Succes met je mission. Als ge nu in de helft zou stranden zou ik me toch eens beraden of het de tijd nog wel waard is. ;) Ik ga voor 200 btw.

Grtz.

Anonymous said...

Veel succes met je missie :-) Moge de omgekeerde run die ik heb gekend deze maand, nog lang wegblijven! Gl

RicciNas said...

Fantastisch, aan dit tempo zit je volgend jaar met Ivey en d'Agostino aan tafel en vragen zij "Hey Tim, kan je ons beide 30K doorsturen, je hebt ons namelijk volledig leeggespeeld!" :)

Keep it up!