Thursday, July 27, 2006

Donderdag, 27 juli 2006 - Warm !

Het blijft warm. Te wam voor mij alleszins. Een mens weet soms niet waar te kruipen met deze hitte. Zin om te schrijven heb ik ook al niet te veel... Verder heb ik een Home Cinema System van Sony gekocht met de pokerwinsten van de voorbije dagen. Fraai setje moet ik zeggen. Zeker met de DVD-recorder erbij was het tijd om ons te ontdoen van het 'oudere' materiaal. Weg videorecorder, weg stereo. Het aansluiten was eigenlijk het moeilijkste werk, vooral de luidsprekers. Had het spul eens getest met een DVD van Tiƫsto. Schitterend ! Poker is deze maand ook al schitternd geweest. Heb deze week eigenlijk niet al te veel gespeeld, maar heb er vandaag veel zin in. Gisteren na een lekker pintje te gaan drinken (eigenlijk wa te veel) kon ik het niet laten om toch nog te spelen. Was niet dronken en besefte heel goed wat ik deed. Kon het niet laten om toch eens op Harare te spelen. Na een tijdje kreeg ik deze hand :

Everest Poker — Ronde details Hand ID: 437305666Tafel ID: -17741528
Spelgebruik: Echt Geld
Tafelnaam: Harare-6
Speltype: Hold'em Blinds: $5.00/$10.00

Zitplaats arrangement:
zene is op zitplaats 1 met $885.36.
Lipiton1973 is op zitplaats 2 met $871.00.
honi is op zitplaats 3 met $102.80.
dutchfear is op zitplaats 4 met $296.00.
DoubleF is op zitplaats 5 met $417.00.
FILOUDE is op zitplaats 6 met $992.80.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 2.
honi plaatst de small blind van $5.00.
dutchfear plaatst de big blind van $10.00.

Deel de pocketkaarten uit:

zene: -- --
Lipiton1973: Ac Ad
honi: -- --
dutchfear: -- --
DoubleF: -- --
FILOUDE: -- --

Pre-flop:

DoubleF folds.
FILOUDE calls $10.00.
zene calls $10.00.
Lipiton1973 verhoogt $55.00.
dutchfear zegt "is weinig pik"
honi folds.
dutchfear folds.
FILOUDE folds.
zene calls $45.00.

Flop (10c Jc 2h): zene checks.
Lipiton1973 verhoogt $135.00.
zene verhoogt $540.00.Lipiton1973 verhoogt $681.00.

zene verhoogt $290.36.

Wat zal het resultaat zijn? Hou ik stand met mijn AA of ga ik kopje onder ?

4 comments:

RicciNas said...

Hey Tim,

ik hoop dat je de hand wint...ik zet Zene op AJo :-) en je wint de hand.

Ben eens benieuwd naar het resultaat...

Ricci

Anonymous said...

jij wint met runner runner flush :D

Zeiksnor

claudiorat said...

Kan vanalles zijn. Ik gok op nen draw met massaal veel outs - Kc Qc. of double pair J10. AJ zo raisen , zijde dat niet zot?

Grtz.

Smooth said...

setje....2en:)