Friday, July 28, 2006

Vrijdag, 28 juli 2006 - Handontknoping !

Wel bij het verschijnen van de flop laat onze vriend JTo zien, waarmee hij twee paar heeft. Vond hem misschien van mezelf slecht gespeeld, aangezien ik na een reraise toch beter zou moeten weten. Maar had op dat moment geen enkele read op hem daar ik nog maar juist aan tafel zat. Hoe dikwijls overkomt het je niet dat je die dekselse AA verliest. Gelukkig waren de Everestgoden me goed gezind die dag, daar ze besloten om op de turn nog een twee te floppen. Hiermee maak ik dus ook twee paar die beter zijn dan die van hem. Mooie pot maar niet voor herhaling vatbaar...

2 comments:

Anonymous said...

Oh oh daar heeft jou opponent heel wat slansky dollars verdient :-)

Lekkere pot hoor, maar ga aub weg van die 1000NL. Ik maak elke dag op everest al swings van 1K en meer op de 100 6max tegenwoordig. Volgens mij heb je voor deze tafels een bankroll nodig van meer dan 50K of zelf meer :-)

Grtz
Snake

Smooth said...

lekker....goed man:)