Friday, July 14, 2006

Vrijdag, 14 juli 2006 - A new record !

Na het thuiskomen van het tennistornooi kon ik het niet laten om toch nog maar eventjes te gaan spelen. Had tijdens de middag reeds een mooie winst gehaald van rond de 300 $ en had eigenlijk geen zin meer om verder te spelen. Beetje naar de Tour gekeken, maar dat was ook al slaapverwekkend. In de avond moesten een aantal vrienden spelen en heb naar hen gaan zien. Toffe sfeer, lekker briesje en lekkere Stella.
Over mijn nachtsessie gesproken : het was fantastisch ! Ik heb zomaar eventjes het lekkere bedrag gehaald van rond de 2050 $ (resultaat van heel de dag samen). Bedragen eigenlijk waar je achterover van valt. Je beseft het niet goed, maar het is een heel pak geld. Ga nu verder werken aan mijn uitbetalingsschema (voor de verandering) om zodanig geld te versluizen naar mijn debitcard op Neteller. Effe een goede structuur opbouwen, want anders komen er vodden van.
Straks naar de technische dienst van de gemeente om een kraamje te bestellen voor de Dodentocht. We gaan met de voetbalploeg een hotdogtent opstellen. Naar de winkel om eten voor vanavond en ik moet mijn boekjes van Harrington gaan afhalen in de krantenwinkel. Tevens naar de videotheek om een filmpje te gaan huren. Straks ga me wat verder verdiepen in het clearen van mijn bonus op Full Tilt. Eerlijk gezegd heb ik daar nog geen enkele speler weten tilten, buiten mezelf misschien.
Groetjes en een goed weekend voor iedereen !

2 comments:

claudiorat said...

In het tennis zal ik niet kunnen winnen, maar in het pokeren is er nog hoop. ;) Alhoewel. Cgrtz, een maandloon op nen dag.

Smooth said...

mooi, héél mooi gefeliciteerd!!!

ga zo door