Tuesday, July 11, 2006

Dinsdag, 11 juli 2006 - Saaie dag !

Het liep gisteren langs geen meter op de pokertafels. Heb enkel en alleen op Everest Poker spelen want wou mijn stats van pokeroffice niet in gevaar brengen. Het zegt al genoeg over de houding alvorens je begint te spelen. Voel je je niet optimaal, speel dan gewoonweg niet ! Maar ja, gedreven door $$$ en een microbe die je langzaam aan niet meer loslaat kon ik het toch maar niet laten. Heb enkel op Dili-tafels gespeeld en ga dit nu blijven doen. Ik moet 2800 $ hebben eer ik aan Suva ga beginnen. Het probleem is dat die Dili-tafels dus echt veel tighter zijn dan vroeger. Natuurlijk zijn er nog altijd rare vogels maar het is toch veel minder geworden. Was gisteren een tafel Harare aan het volgen, 1000 NL SH, en het was daar toch veel anders hoor. Stond er eentje op 5K en een andere op 4K. Straks ga ik ook even mijn links veranderen aan de blog want er zijn er een paar die eruit gaan. Zal er nieuwe bloggers bijzetten.
Vanmiddag een babytje gaan bezoeken en nadien wat spelen. Voel me veel beter dan gisteren en heb er dan ook zin in.
De boekjes die ik besteld heb zijn die van Harrington. Het is wel eindeloos wachten (11 dagen) erop, maar ik geloof dat ze deze week binnenkomen. Ben er heel nieuwsgierig naar.
Ben de volgende dagen ook van plan om eens via boogster te gaan spelen. Zag een Ipod staan en wil er zelf geen geld aan geven. Een paar sites via hen en ik heb er eentje.
Verder is Pokeroffice een machtig softwareprogramma. Ken er nog niet alles van maar heeft al veel van pas gekomen. Aankoop is zeker de moeite waard.
Met onze interclub waren we tot in halve finale geraakt ook. (Tc Bornem). De latere winnaars hadden wij in onze poule verslagen en vinden we natuurlijk wel spijtig. Toch weer blij dat die helse zondagochtenden gedaan zijn.

Oh ja, bijna vergeten : het resultaat nog van gisteren, ff tellen, ... - 31 $ ( Verloor op het laatst nog een FH tegen een FH van 80 $ )

3 comments:

DaBruns said...

Tim, fix ff de link naar DonLeon..... die klopt nu niet !!

Greetzz

claudiorat said...

Halve finale verliezen is nog erger dan kwart. Op den duur snakt ge wel naar ne zondagmorgen in uw bed, maar als ge zoveel weken bezig zijt is het toch sneu. En ik had eens graag nationale gespeeld in september.
Txs om mij te linken. Zal eens uitzoeken hoe dat moet en er ook een aantal opzetten.

Grtz.

T said...

De linkjes kloppen nu :). Een linkje zetten moet je bij Template doen en daar onderaan in het sript eens gaan kijken. Ja, heb nog is een jaar in eerste nationale zelf gespeeld.