Sunday, July 09, 2006

Zondag, 9 juli 2006 - Oh what a day !

Terug van zee, waar het trouwens fantastisch was. Lekker genieten van het zonnetje en heerlijk relax. Een heerlijke start van mijn twee maand durende vakantie. Een heerlijke start had ik ook met mijn pokerspel gisteren. Eigenlijk heb ik nu twee maanden de tijd om me toe te leggen op het spelletje. Mijn eerste boekjes zijn besteld (zal er dan ook maar is enkele lezen) en de handen lopen binnen op pokeroffice. Momenteel speel ik enkel op Party en op Everest. Op beide sites won ik samen het bedrag van 922 $ op de SH NL 100$ tafels. Niet slecht voor 1 dag pokeren. Natuurlijk besef ik maar al te goed dat dit niet elke dag zo zal zijn. Toch voelt het zalig aan. Alles aan het spel was zalig. Voelde me echt goed spelen en liet de andere fouten maken. Werd regelmatig gebluft toen ik de nuts had en dan is een call eens zo leuk. Was tevens weer leuk met Snake en Nostra. Good vacation makker ! Straks tornooi gaan spelen hier in Puurs en vanavond naar WK-finale zien. Hier zal Italiƫ het halen na strafschoppen. Kzal nu maar is eten en nog wat geld verdienen of verliezen.

No comments: