Thursday, July 13, 2006

Donderdag, 13 juli 2006 - Out !

Gisteren verloren op het tennistornooi. Moest tegen iemand spelen waar ik tijdens de jeugdreeksen heroïsche duels mee uitvocht. Helaas heb ik te weinig getraind wat resulteerde in een nederlaag. Heb tot een uur of twee gebleven daar het mijn ex-club is en je komt altijd wel iemand tegen die je kent. Nadien kon ik de slaap niet vatten en ben dan maar wat gaan pokeren. Heb terug op Harare gespeeld waar ik even draaide en op Party (SH 1000 NL) kon ik een mooie 600 winst nemen. Weer risico zou je zeggen maar ik kan het met één tafel telkens proberen. Why not ? Ben ook bezig met de aktie van pokerinfo.nl en Full Tilt. Heb daar 600 gestort om een maximale bonus te ontvangen. Deze bedraagt 600 en momenteel lukt het er langs geen kanten. Sta er al op - 100. Kreeg geen enkele kaart en als ik een bluf wou doen callden ze er echt met niks, wat nog wel beter was dan mijn bluf natuurlijk. Straks eventjes gaan vergaderen voor het komend voetbalseizoen en nadien nog wat Full Tilten, CSI zien, misschien naar tennistornooi, op Dili wat prutsen,...

Ben ook bezig met mijn onlinestack van juli verder uit te bouwen. Deze staat momenteel op zo'n 4 K. Het zou leuk zijn om nog het dubbele te halen maar ik verwacht er niks van.

1 comment:

RicciNas said...

Fantastische resultaten Tim!!

Proficiat en hup naar die die 25K!!