Saturday, July 15, 2006

Zaterdag, 15 juli 2006 - Weekend !

Het is alweer zaterdag. Vandaag een lekker lui dagje. Gisteren was het alweer laat met het spelletje. Het was weer iets na vijf toen ik er inlag. Gelukkig heb ik een heel begripvolle vrouw die overdag volledig van mijn aandacht kan genieten. Daarom gaan we maandag weer voor een aantal dagen naar zee. Laat het lekker weer maar blijven...
Zoals gezegd was het gisteren dus laat. Heb op Party 5 u liggen spelen om een klein beetje winst te draaien op 1000 SH NL. Stond op een gegeven moment op iets meer dan een K verlies en kon er eigenlijk weinig aan doen. Had me ook ingeschreven op de 40 K guaranteed (100 buy inn) maar lag er vroeg uit na verlies van JJ tegen 66.
Op Everest kon ik op de Suva-tafels een kleine 500 $ meepikken. Alweer een lekker bedragje gewonnen.
Vandaag zal er niet al te veel poker op het programma staan daar we straks gaan BBQ'en. Lekkere lapjes vlees, het zonnetje, Stella en vrienden om je heen. Het weekend kan niet beter beginnen...

No comments: