Saturday, July 22, 2006

Zaterdag, 22 juli 2006 - Terug van zee !

Wat doet het heerlijk om deze ochtend de regen te voelen op je huid. Tijdens mijn winkeltoestanden was zo'n zalig, fris buitje heel verfrissend na de extreme temperaturen van de laatste dagen. Te extreem vond ik persoonlijk. Heb liever een graad of 27 rond me hangen. Gisteren heerlijk liggen pokeren met Snake en als commentator Smooth. Het was lachen geblazen en nog redelijk wat kunnen winnen ook. Ik geloof zo'n 300 $. Had nog enkele x pech op rivers maar ik klaag er niet over. Op die Suva-tafels lopen die SP echt wel snel voor die Vegasreis. Vandaag ga ik naar het RSLAB in beveren om loopschoenen te halen. Ga terug beginnen en wil ineens deftig materiaal hebben. Nadien rijden we naar Paradisio om wat spulletjes te halen voor Noah. Om af te sluiten nog is naar het Waasland Shoppingcentrum om nieuwe CSI te kopen en iets lekkers te eten. Vanavond filmpje zien en nadien nog potje pokeren. We weten weer wat doen. Groetjes en een goed weekend !

No comments: