Wednesday, August 02, 2006

Woensdag, 2 augustus 2006 - Here we go !

De missie is gisteren begonnen. Het komt er dus op neer om een gemiddelde van 300 $ per dag te scoren. De netelleraccount was verschoven naar nul en hopelijk staat hij op het einde van deze maan op 10 000 $. Momenteel ga ik enkel op Everest spelen en zal proberen een dagelijkse stand door te sturen. Door mijn specifieke verrichtingen zal er soms geen geldoverdracht zijn. Tevens is de cashier van Everest tijdens de weekends met vakantie. Anyway.. ik zal mijn best doen.
Vandaag bijna geen poker gespeeld, daar we bijna de hele dag naar het shoppingcentrum in Wijnegem zijn geweest.
Daastraks de film V for Vendetta gezien en moet zeggen dat hij hoog scoort in mijn persoonlijke lijst van favoriete films.

Wallet : 244 $

3 comments:

Anonymous said...

Succes!

ZeikSnor

RicciNas said...

succes Tim!!

Dus n party als je de 10K haalt :)

DaBruns said...

Succes man, als je die 10K haalt ga je toch wel eens stoppen met lesgeven of niet?