Monday, August 21, 2006

Maandag, 21 augustus 2006 - Naar zee !

Een nieuwe week... Een week waar niet al te veel zal gepokerd worden. Morgen vertrekken we namelijk naar zee om een aantal dagen te relaxen. Uitwaaien, fris luchtje scheppen, lekker gaan eten, horloge kopen, kleren kopen, schoenen kopen, ...
Voor de rest gaat het met de 'pokercarrièrre nog steeds goed. De winst blijft komen en heb deze maand nog geen enkele verliesdag genoteerd. Een absoluut record voor mij. Weet momenteel niet hoeveel de teller staat want er staat overal geld.
Gisteren even SH op Party gespeeld en kon daar ook iets meer dan een K winst halen. Verder heb ik weer liggen spelen op Everest. Ik ga toch voorstellen om een deal want momenteel laat ik enkele duizenden $$$ aan rake liggen.
Verder heb ik de Vegasreis van Pokerinfo op zak. Ik heb mijn 60 000 SP vrijgespeeld en gisteren heb ik eveneens de CARTEFRANCE bonus vrijgespeeld. Vandaag nog vlug al die andere eveneens vrijspelen. Moet kunnen.
Tevens heb ik nog steeds geen mail gehad van Everest betreffende de EPEC in Barcelona. Frustrerend gewoonweg...

I have a dream...

2 comments:

RicciNas said...

Dit gaat bijzonder hard Tim! Proficiat, geniet van het zeereisje!

Anonymous said...

Veel plezier aan zee, geniet ervan!