Monday, August 14, 2006

Maandag, 14 augustus 2006 - Nog steeds ziek !

Ben nog steeds ziek. Het valt eigenlijk allemaal redelijk mee, enkel de hoest met bijhorend slijm is het erg. Zoveel slijm heb ik in mijn hele leven nog niet gezien. Het voordeel van dit nadeel is dat ik toch al een aantal dagen niet gerookt heb. Het zal zo'n 9 dagen nu zijn dat ik nog een sigaretje opgestoken heb. Dit weekend moesten we naar een BBQ en aan tafel waren ze aan het roken. Het stonk ! Kon de sigarettenlucht echt niet verdragen. Strange...
Momenteel ben ik met het pokeren op alle mogelijke limieten aan het spelen. Ja, zelfs limit, waar ik het nog steeds niet kan opbrengen om een beetje deftig te spelen. Onverklaarbaar. Had geen verlies op dit onderdeel maar er zat veel meer in. Te veel handen zien is dus echt niet goed. Op NL kan ik perfect heel strak spelen, bij Limit echter kan ik het niet opbrengen. Onverklaarbaar.
Gisteren heb ik ook twee MTT's gespeeld. Zonder succes spijtig genoeg. In de 5K Guarenteed op Everest strande ik op een 22ste plaats van de 122 deelnemers. Had goed gespeeld en kan me daar niks verwijten. Op de 1 Million Guaranteed op Pokerstars verliep het veel slechter. Wou een bluf doen, maar het brengde enkel mijn uitschakeling op. Moest die andere nu een beetje normaal doen dan had hij zijn paar weggegooid, maar nee, na lang wachten doet hij een call en ik kan oprotten. Was er eigenlijk niet blij mee en sta nog altijd achter mijn keuze.
Heb ook voor het eerst op de NL SH tafels van Stars gespeeld. Het is me goed bekomen. Ik had nog zo'n 130 $ over van de 400 inleg. Momenteel staat het rond de 500 $. Goede sessie dus.
Op Everest verliepen de sessies algemeen ook goed tot uitstekend. Het ergste is het verlies van een + 600 pot op Suva tegen Rodro. Het bord heet allemaal schoppen en ik maak een flush. We zijn met 3 in de pot. Rodro had preflop geraist. Rodro bet pot en ik besluit om te callen. De andere kerel gaat op dat moment all-in voor zo'n 70 $. Na lang wachten besluit Rodro met zijn 300 $ ook om all-in te gaan. Moest die kerel nu de nuts hebben dan wacht hij niet zo lang. Het is eentje die snel reageert altijd op akties van een ander. Dus ik besluit om te callen. De andere vertoonde niets en Rodro QQ. Turn sta ik nog steeds in winst, maar de river besluit om nog een ander schoppen te geven. Rot voor mij want de Q van Rodro maakt ook een flush waarmee hij een hogere heeft dan die van mij.
Verder heb ik 1-1 liggen spelen. Op alle soorten limieten en vind dit nog steeds een leuke spelvorm. Ook heb ik redelijk veel kabul en Harare liggen spelen. Hier behaalde ik mijn grootste overwinningen.
Door deze resultaten gaat de bankroll verder de hoogte in en we zullen wel zien waar we uitkomen deze maand.
Groetjes Lipi

3 comments:

claudiorat said...

Ocharme , hebt gij mijn gezaag komen lezen? ;) September cote d'azur. Twee weken zonder pc, olé. Als ge sessie na sessie verliest dan wordt ge dat spel toch rap beu. Keep up the good work, you. En geef eens wat geheimen prijs in uwen blog. Grtz.

Anonymous said...

Spannend Tim!

ZeikSnor

DaBruns said...

Super Tim, je bent lekker bezig... Ik zal eens een avondje met je gaan meekijken op Everest...

Greetzz