Thursday, August 03, 2006

Donderdag, 3 augustus 2006 - Lui !

God wat voelde ik me lui vandaag. Had werkelijk niks fut in me zitten. Ik denk dat er in een krant meer leven inzit. Heb lekker lang geslapen en toen ik besloot om maar op te staan was ik nog moe. Onbegrijpelijk.
Vandaag verliep het pokeren redelijk lekker. Ik startte met 2 Dili-tafels maar kon er geen cent winnen. Nadien eventjes gespeeld op Full Tilt waar ik 100 $ wist te winnen. Na het Full Tilt gebeuren terug naar Everest gekeerd. Won wat op Suva, won een HU van 50 $, speelde 1-1 met een winst van meer dan 100 $.
Nadien Disneyfilm gezien over golf. Was gebaseerd op waar gebeurd verhaal en vond hem goed. Plakkerig maar goed...
Nadien verder wat liggen pokeren op Suva met mooie resultaten. Niet om omver te vallen maar kon toch een goede 200 $ nemen. Ik denk dat ik ga stoppen en nog een DVD ga zien nu. Heb er nog een aantal liggen. Morgen het vrouwtje verwennen en eens beginnen met een fitnessplan.

Wallet : 244 $

Daggemiddelde : 122 $

1 comment:

RicciNas said...

Lui zijn en toch geld verdienen, schitterende combinatie :-)