Friday, August 18, 2006

Vrijdag, 18 augustus 2006 - Marathon !

Nooit meer ! Gisteravond is mijn marathon afgelopen. Ik heb zomaar eventje een 36 u bijna non-stop liggen pokeren ! Een echt record voor mij en voelde op het eind van de avond elk vezeltje in mijn lichaam. Ik wou echt zo graag die EPEC seat nog bemachtigen door zoveel mogelijk SP te vergaren. Ik zou heel hard ontgoocheld zijn moest ik het niet gehaald hebben. In mijn ogen kan het niet anders dat ik er niet bij zou zijn.
Verder heb ik op verschillende limieten met behoorlijk succes liggen spelen. beetje van alles gedaan. Was heel prettig.
Voor de Vegasreis moet ik nog zo'n 7000 SP halen. Waarschijnlijk zal ik die zondag hebben. Joepie !
Tevens heb ik ook mijn grootste potrecord verbroken. Was iets meer dan 5000 $.
Gisteren ook genoten van de prestatie van de Snake, die een mooie 4de plaats behaalde op de 5000 guaranteed op Everst.
Vanavond eens een lekker pintje gaan drinken. Jamie...
Prettig weekend ! - Lipi

5 comments:

Bram Luyten said...

geweldig !
5K pots ... das om van te dromen ;)

RicciNas said...

5K ...gadver.
En hoe verloopt de 10K challenge, je hebt deze toch al verbroken?

Profiat makker, zal binnenkort eens een sessie van je volgen maar dan wel geen 36u durende :)

Prettig weekend,

E.

claudiorat said...

Way to go.
36 u spelen en dan nog winnen ook. Nog geen dopingcontroleurs aan de deur gehad? ;)

Iig proficiat.

Anonymous said...

lol! Zeker prettig weekend Tim!
Dit wordt steeds leuker om te lezen :D

Succes jonge
ZeikSnor

Anonymous said...

Congrats met de knappe prestaties. Pak het er maar eens goed van de komende weken!

Hopelijk komt het in orde met die EPEC seat deze week zodat ik de Flavio eens een lesje kan leren daar in Barcelona :-)