Thursday, August 10, 2006

Donderdag, 10 augustus 2006 - Ziek !
















Donderdag rond 12 u zijn we terug in België aangekomen. Enigste minpunt van heel de trip : ik heb een bronchitis. Bah, weer pillen slikken.
Voor de rest was het heerlijk om Amsterdam eens te bezichtigen. We zaten dan ook in één van de beste hotels van Nederland, namelijk hotel Okura. Vooral de Japanese restaurants, in het hotel, waren af en het ontbijt (27 euro) mocht er zeker en vast ook zijn. Verder hebben we veel aan shoppen gedaan en de Zoo bezocht.
Ook af en toe wel gelachen met de Nederlanders. Zo bestelden we een fruitsap eens. Een wat vroeg de ober ? Een fruitsap. Ohh, een 'Sjus d'orange'. Hehe. Heerlijk taaltje dat Nederlands.
Spijtig genoeg hebben we vandaag dus enkele geplande dingen niet kunnen doen daar ik te slecht was, maar het was echt een heerlijk tripje.
Vandaag proberen om wat te pokeren. Weet niet of het gaat lukken en ga zeker stoppen als ik me te slecht er voor voel. Verder verloopt het 10 K project nog altijd goed. We zitten onder het gemiddelde, maar dat is geen ramp.

10 K-project augustus : 2209 $

Daggemiddelde : 245 $

1 comment:

RicciNas said...

Verzorg je goed en proficiat met deze schitterende resultaten.

Volgens mij ga je die 10K overtreffen...

Greetz

E.