Sunday, January 29, 2006

Zondag, 29 januari 2006 - Nieuwe maand - nieuwe start !

Hoi beste vrienden,
Nog steeds geen verandering hier op pokergebied. We hebben nog steeds geen poker gespeeld en dus is er weinig gebeurd. Het enigste wat ik momenteel doe is me bezighouden met voetbaluitslagen op BetandWin. Niet al te veel geld geoost daar, maar ik amuseer me er wel mee. Volgende maand zal ik maar eens starten met opnieuw te pokeren en proberen om 2 K te halen. Verder ga ik volgende maand ook gebruik maken van de aanbieding van pokerinfo (Titanpoker). Verder vind ik het ontzettend knap van Jrip om op een maand tijd effe 10 K te halen. Schitterend gewoonweg ! Straks kijken naar WK veldrijden en effe een gokje wagen op Ajax. Groetjes beste pokervrienden en tot schrijfs.

4 comments:

J_RIP said...

Nog gn nieuwe maand é manneke :)
& ty! ;-)
Nu zuust maken dak ze nie verlies é...

DaBruns said...

Ik hoop niet dat je teveel op Ajax hebt gezet.... ;-)

T said...

Godver ze lappen het me weer he...

DaBruns said...

Erg irritant, dat gespam over andere blogs.... ik klik ze in ieder geval niet aan !!