Thursday, January 05, 2006

Donderdag, 5 januari 2006 - King Kong !













Gisteren was het zover ! Uitstapje naar Kinepolis om het nieuwe spektakelstuk van regisseur Jackson te aanschouwen. Vond het een heerlijke film en had er geen problemen mee dat hij 3 uren duurde. In pokerland was er woensdag niet veel gaande. Heb zo'n 50 handen gespeeld op 1 tafeltje en won maar 1 hand. Verloor dan nog een pak geld toen ik met TT een setje hit op de flop maar door een slechte river kon ik mijn handen weggooien. Zonde, maar dus mijn eerste verliesdag deze maand.

Kan momenteel mijn HH niet opvragen daar er problemen zijn met de server.

Stand volgt later.

2 comments:

J_RIP said...

Ja, kon ook al 2x der niet op... & heb gisteren al helemaal niet gespeeld.

RicciNas said...

Dag Tim,

ik gebruik Msn & Google Talk, als je mij je e-mail-adres bezorgt dan voeg ik je toe aan mijn buddies :)