Sunday, January 01, 2006

Zondag, 1 januari 2006 ! Een nieuw jaar !

Mijn beste wensen voor 2006 !
Ga eens goed nadenken over mijn pokerdoelen deze week en zal die dan ook naar het einde toe publiceren. Verder heb ik veel MTT's liggen spelen op Party Poker waar ik bijna allemaal ITM eindigde. Spijtig genoeg was er geen enkele uitschieter bij. Heb de laatste weken heel slecht liggen spelen op Everest. Nou ja het is te zeggen, ik heb heel wat pech gekregen op de rivers... We zijn het natuurlijk al gewoon maar het is en blijft toch balen... Dus van mijn 2K die ik had is er een deel weg... Verder wil ik de Rip en de Snake een dikke proficiat wensen met hun behaalde prestaties van het afgelopen jaar. Ook wil ik al mijn lezertjes bedanken want het betekent veel voor me als jullie hier en daar een 'commentje' achterlaten. Nu wat de prijsvraag betekent was Snake er het dichtste bij met zijn 999 $. Deze week niet al te veel pokeren daar we wat gaan winkelen en andere toffe dingen gaan doen.
Bankroll decmber : 1600 $
Aangezien het een nieuw jaar is begint de teller vanop 0 terug.

2 comments:

RicciNas said...

Beste wensen voor het nieuwe jaar! Een goede gezondheid voor jou, Noah en familie, mogen ook al je doelstellingen voor 2006 uitkomen!

J_RIP said...

:)
Kan niet altijd winnen hé Lipi!