Monday, January 02, 2006

Zondag, 1 januari - Final update of the first day !

Laatste sessies Everest :

Heads Up : 10 $

Dili :

Tafel 7 : 4 $
Tafel 8 : 3 $
Tafel 9 : 380 $
Tafel 10 : 2 $
Tafel 11 : 18 $
Tafel 12 : 100 $

Dhaka :

Tafel 13 : 70 $

Ter info :
- Dili : max. 6 players - No limit - BB = 1 $
- Dhaka : max. 10 players - Pot Limit - BB = 1 $

1 - 1 spelen lukt me langs geen kanten meer. Het spijtige is dat ik telkens een mooie lead heb, maar met mijn all-ins geen geluk ken. Tevens kan ik me ontzettend kwaad maken op sommige gasten waardoor mijn spel plots heel slecht begin te worden. Begin dan net zoals hen veel te los te spelen met alle gevolgen vandien. Op dat moment zijn het geen beats meer, maar verdien je het om zulke handen te verliezen. Dan kan ik echt heel snel een stack van 100 verliezen. Begin het ook beu te worden om AA zo dikwijls te verliezen tegen rommel. Vanaf nu gaat hij elke keer met het volledige bedrag erin. Kan me niet meer schelen, maar ben het beu om een beat te krijgen van flushes op de river. Dat hoofdstuk is nu klaar en duidelijk bij me afgehandeld, die klote AA. Misschien dat ik nog van gedacht verander natuurlijk, maar er is gewoon nog veel werk aan de winkel eer ik alle aspecten van poker volledig onder de knie zal hebben.

Stack : 543 $

2 comments:

J_RIP said...

Zal bij mij ook nog ff duren eer ik het door heb :)

DaBruns said...

lekker begin Tim, ga zo door !!! Ik begin weer lekker onderaan de ladder ........