Thursday, January 12, 2006

Donderdag, 12 januari 2006 - Lost !

En met Lost verwijs ik niet naar de gelijknamige serie, maar naar het grote verlies van de afgelopen dagen. Ik ga niet zitten klagen over beats want die zijn er altijd. Wat me wel opviel is dat ik na verloop heel slecht begon te spelen en ontzettend hard begon te bluffen met alle gevolgen vandien. Schat het verlies op zo'n 700 $ de laatste dagen. Dus zo zie je maar dat het heel hard kan gaan naar beneden ook. Treuren ga ik niet doen. Integendeel ! We gaan er hard voor knokken om terug naar boven te gaan. Bij het schrijven van mijn blog verneem ik ook ontzettend fantastisch nieuws op de chat van pokerinfo. Deze zijn met een pak leden naar Vegas vertrokken voor een paar dagen. Paul zou daar zojuist een jackpot gehit hebben en zo'n 150 K gewonnen hebben ! I.p.v. te pokeren zitten ze daar nu allemaal voor de machines :)

5 comments:

J_RIP said...

update man!
:)

Anonymous said...

dat wou ik net zeggen rip!

ZeikSnor

J_RIP said...

net net, 2 dagen later :-p
lol

DaBruns said...

Tiiiiimmmmiiieeee !!! Ik heb m'n blog ge-update, nou jij nog....

Het gaat vast niet zo best, anders hadden we wel wat van je gehoord.

Alles wel goed met de kleine? Dat is nog belangrijker natuurlijk dan het hele pokeren ;-)

J_RIP said...

dat ie een kleine heeft ok, maar je hoeft er daarom nog niet mee te lachen... ;-)
Ik had em vandaag al es gemailed maar geen reply :s