Tuesday, January 03, 2006

Maandag, 2 januari 2006 - Dag 2 !

Voor de verandering wat liggen 'Everesten' :

Dili 2 : 24 $
Dili 3 : 10 $
Dili 4 : 86 $
Dili 2 : 44 $
Dili 0 : 30 $
Dili 3 : 23 $

Doha 4 : 20 $

Dagwinst = 177 $

Gemiddelde dagwinst = 360 $

Totaal Stack 2006 = 720 $

Terug een dagje afgesloten met een mooi winstbedrag. Heb weinig te zeggen over mijn spel maar door de juiste folds (betreffende potodds) miste ik wel een aantal reuzebedragen. Maar voor hetzelfde ben je ook alles kwijt. Verstandige keuzes gemaakt dus en rustig blijven opbouwen aan de tafels. Morgen een hele dag gaan shoppen in Antwerpen en eens kijken of ze daar nergens boeken over poker hebben. Vind het tevens leuk om te horen dat er mensen zijn die mijn blog lezen. Hoor steeds vaker meer en meer lezers over mijn pokerverhalen. Zal dus trachten om zoveel mogelijk jullie op de hoogte te houden over mijn verdere avonturen in pokerland. Alvast bedankt voor de interesse. Heb tevens een nieuwe link gelegd naar een blogger genaamd EasyCompany. Hij behaalde een schitterende overwinning op Pacific in een MTT met als prijs 2.5 K. Een dikke proficiat hiervoor !

2 comments:

RicciNas said...

De mooie resultaten blijven zich opstapelen..geweldig. Moest je de boeken niet vinden, tegen einde van de maand ga ik nog een bestelling plaatsen bij Amazon dus ik kan eventueel jou gewenste boeken mee bestellen, no prob!

EasyCompany said...

Je gaat als een trein!

Keep up the good work.

Greetz