Monday, January 09, 2006

Maandag, 9 januari 2006 - Het weekend !

Dit weekend liep er heel wat fout op pokergebied. Kon bijna niets winnen en zit in een negatieve spiraal. Momenteel heb ik mijn plannen wat gewijzigd. Ik heb me zelf wijsgemaakt om met een stack van 1K te spelen op Everest en alles wat daar boven komt uit te cashen. Zo kan ik vanaf een bepaalde stack teruggaan naar een bepaalde limiet. Heb dan ook al een paar overschrijvingen gedaan naar neteller. Waarom nu zo werken ? Wel, al was het maar 100 euro dat ik overschrijf, dan is dat 100 euro zuivere winst. Kan ik 1000 euro overschrijven, dan heb ik 1000 euro winst. Bij dit alles blijft mijn 1K staan. Zo hoop ik stilletjes toch elke maand een bedrag van rond de 500 $ te kunnen halen. Voor mij is dit al heel veel geld boven mijn maandloon. De limiet die ik nu speel vind ik hoog genoeg voor mij en het is niet mijn behoefte om dit jaar al veel hoger te gaan spelen. Wil me meer verdiepen in deze level van de game en hier echt goed in worden.

Cash out januari : 346 $

2 comments:

DaBruns said...

Hoezo negatieve spiraal?? Dat kan je toch niet zeggen na 1 of 2 dagen?? Jammer dat je nu gaat cashen, omdat je echt een stijgende lijn te pakken had. Aan de andere kant wel te begrijpen dat je elke maand wat wil cashen en je wil verdiepen in de tafels waar je nu op speelt.

Succes in ieder geval.

J_RIP said...

Ik wil me ook wat verdiepen op de limietjes die ik nu speel Lipi ;-)