Monday, January 23, 2006

Maandag, 23 januari 2006 - Nieuwe auto !










Aangezien we niet kunnen pokeren heb ik me maar een nieuwe auto gekocht. Een mens moet iets met zijn geld doen en onze Noah zal er ook veel plezier aan hebben. Met pokeren heb ik één sessie gespeeld en kon ik een kleine 80 $ verdienen waarmee ik een velg kan betalen :). Voor de rest is er nog steeds het concentratieprobleem en het feit dat ik heel moe ben 's avonds om nog te spelen. Ik ga proberen om nog is een sessie te doen nu en anders zal ik rap in mijn zetel liggen.

3 comments:

J_RIP said...

& plaats in1s een gok op men site want ik zie dat je het nog niet hebt gedaan & aangezien je zo graag es hard gokt...
Doei

Anonymous said...

Feli met de new car!

RicciNas said...

Tim krijgt zijn geld blijkbaar niet op :)