Wednesday, January 04, 2006

Dinsdag, 3 januari 2006 - Superblij !

Ben blij dat ik deze dag met winst heb kunnen afsluiten. Echt niets lukte en verloor echt alles. En echt niet door slecht spel hoor. Ik botste voortdurend met KK, AA tegen trips of met setje tegen ander setje. Heb echt moeten vechten om naar de plus te gaan en toen ik op een redelijk mooi bedrag kom verlies ik op twee minuten tijd nogmaals KK. Grrrr...

Everest :

Dili 3 : 5 $
Dili 9 : 57 $

Was de eerste sessie. Wou eigenlijk stoppen, maar ken je het. Nog vlug even zien of er nergens iets te bespeuren is en voor je het weet zit je aan drie andere tafels :

Dili 1 : 55 $
Dili 10 : 23 $
Dili 6 : 94 $

Je ziet het goed... allemaal in de min ! Je moet zelf weten dat ik op een zeker moment een verlies kende van rond de 300 $. Kon rustig blijven en begon stilletjes te winnen. Toen alles veel beter begon te gaan zat er niemand meer aan de tafels. Hmm, moet ik nu verder doen met verlies of ga ik het nogmaals proberen. Ach ja. Volgende tafels worden geopend :

Dili 7 : 5$
Dili 4 : 244 $

Verlies dus op Dili 7, KK tegen straat wat goed was voor 60 $ en verlies een minuut later op de andere Dili, KK tegen QQ.

Dagwinst = 129 $

Gemiddelde dagwinst = 283 $

Totaal stack 2006 = 849 $

3 comments:

Bram Luyten said...

Damn dude, dat gaat lekker hard :)
In de eerste week van 2006 heb je zo maar ff al de helft van je 2005 stack bijeengeschraapt.

Tell me what dope you're on ... I want some

RicciNas said...

Klasse Tim, dit gaat vlotjes. Ben echt benieuwd wat je bankroll op einde van deze maand gaat zijn.
Natuurlijk geconcentreerd blijven spelen.

J_RIP said...

gaat lekker hard mis als het mis gaat hé Lipi! Moet het mij niet zeggen... w8 als ge op Kabul zit...