Tuesday, January 24, 2006

Dinsdag, 24 januari 2006 - Thx pokerbuddies !

He makkers, bij deze wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie toffe reacties. Vind het supertof dat jullie nog steeds mijn blog lezen ze. Alléén lukt het pokeren niet. Gisteren zwaar verloren op Everest ( meer dan 300 $). Kzou beter wachten tot de omstandigheden ideaal zijn want het is klote om zo te spelen. Ben op Everest nu afgedaald naar de kleine limieten terug want anders ga ik echt zot beginnen te doen. Heb tevens een bonus van 50 $ gekregen van Everest. Verder heb ik nog geld staan op Poker4ever, AbsolutePoker en BetandWin. Momenteel staat de balans op zo'n kleine 900 $ winst deze maand, waar ik zeker tevreden mee ben. Het had veel meer kunnen zijn misschien, maar mijn slag komt nog wel.

5 comments:

J_RIP said...

Mijn slag komt ook nog ;)

RicciNas said...

900$ is een mooie maandwinst!

Tim bezorg mij je msn-adres als je wil of anders vraag je Rip mijn msn-adres maar.

Ricci

DaBruns said...

Toch een leuk bedrag Tim. Zorg dat het tussen de oren goed zit, dan komt het pokeren vanzelf weer goed.

Anonymous said...

$900 is zekers veel Tim! Hou de moed erin!

ZeikSnor

J_RIP said...

Ricci, je bent nooit online en Tim ook nooit, dusja... :)