Wednesday, February 01, 2006

Woensdag, 1 februari 2006 - Here we go !

De honger naar poker begint stilaan op gang te komen. Ik ga de eerste dagen me rustig inwerken op de kleinere limieten terug. Wil deze maand een winst behalen van 2K wat zeer moeilijk zal zijn, aangezien ik volgende week 5 dagen voor het werk weg moet. In prinicpe is het haalbaar daar ik vorige maand zo'n 1K gehaald heb met bijna niet te spelen. Al bij al speelt die winst geen rol momenteel. Het enigste wat telt is dat het plezier voor het spelletje er terug is.

Challenge februari : 0 $

5 comments:

RicciNas said...

Veel succes Tim!!

Anonymous said...

Hhahaha...echt prachtig is dit! 1k door bijna niks te doen! Nou ik vind het gewoon knap Tim. Net zoals ik tegen Rip zei, hoe jullie de swings aankunnen etc. Ik zou echt blij zijn met 1k winst per maand. Gewoon de 50 Max tafels grinden toch neem ik aan?

ZeikSnor

DaBruns said...

Zet 'm op Tim, die 2K moet te doen zijn...

J_RIP said...

Zelfde maanddoel als mij ;-)
Ik ga op het einde van de maand ff weg, dus ook minder tijd... Zal wel lukken zeker?

Smooth said...

lipi....1 ding moet je me toch eens uitleggen....Waarom heb je in godsnaam op Ajax gewed???....das dikke -EV :) :)