Tuesday, February 14, 2006

Dinsdag, 14 februari 2006 - We winnen nog is...

Vandaag was het heel rustig op het werk. In de voormiddag naar de Proximus Games gaan zien en in de namiddag had ik om 3 u gedaan. Toch voelde ik me weer zo slap als een vod. Kzou beter dringend eens wat conditie gaan kweken want ik begin weer op een ton te lijken. Vandaag wat liggen klojen op Everest, waardoor mijn winst eerder verlies zal zijn. Het begon nochtans goed met een winst van rond de 70 $, maar ik heb ze vakkundig verspeeld. Helemaal niet moeilijk ze... Soms gaat het vanzelf, zeker als je geen kaarten meer krijgt. Op Poker4ever liep het dan weer veel vlotter en kon ik heel snel 50 $ winnen. Verder nog drie wedstrijden gespeeld op de Nederlandse competitie en kon er een dollar winst uithalen. Morgen zal het geen poker worden daar we om 5 u naar Kind en Gezin moeten om onze Noah te laten meten, wegen, ... In de avond moeten we ook nog naar de pastoor ter voorbereiding van zijn doopsel. Ging ik er niet invliegen met het pokeren... ?

No comments: