Friday, February 03, 2006

Vrijdag, 3 februari 2006 - Brrrrr....

Ik weet niet of het bij jullie zo koud is, maar hier vriest het dik tegen mijn goesting. Om in de warmte te komen zit ik regelmatig naar goudgele stranden te zien die overgoten zijn met hemelshoge palmbomen. Zou zalig zijn om momenteel op een 'bounty'eiland te zitten. Verder zit ik momenteel op een 0 $ winst. 't Is niet veel maar toch iets. Ajax heeft me dit weekend inderdaad weer een hak gezet. Heb ze dit jaar nog geen enkele keer op de juiste moment gewonnen gezet. Frustrerend. Spel verliep niet al te best moet ik zeggen. Maak twee keer de nuts op de turn, maar w nadien nog overtroffen. Zuur geld dat het was. Toch weten stand houden en zit op een paar eurocentjes. Nu zit ik regelmatig te spelen op andere pokerrooms en vind Everest Poker toch nog steeds de meest toffe display. Sommige sites zijn echt onduidelijk (qua graphics) en ben dan ook van plan om zo snel mogelijk mijn geld weg te transfereren. Moet me nog steeds inschrijven voor de Titanaktie van pokerinfo en zal dit volgend weekend starten. Verder wil ik jullie allemaal een prettig weekend toewensen.

Challenge februari : 0 $

4 comments:

RicciNas said...

Dit is absoluut kl*** weer. Deze avond met Euromillions winnen en dan verhuis ik naar een tropisch paradijs :)

Succes op Titan!

Smooth said...

wie niet:)

J_RIP said...

Zo schoon weerke, alles mooi wit gevroren. Nie veel last van rijd elke morgen nr men werk en sta daar hele tijd in de gang naast de loskade, waar het dus enorm trekt met al die deuren open. Pokerspelers moeten beetje karakter hebben é ;)
Een challenge van 0$ is nie echt uitdagend é Lipi.

DaBruns said...

He Tim, je bent het pokeren toch niet verleerd???