Monday, September 05, 2005

Maandag, 5 september 2005 - Moe !

Na drie werkdagen ben ik al zo moe als iets. Ik heb het gevoel dat ik dringend toe ben aan vakantie. Nee, alle gekheid op een stokje, het is weer zwaar om terug te moeten gaan werken. Al bij al valt alles best mee op school. Heb een niet al te grote klas van een 17-tal leerlingen met een redelijk goed niveau.
Heb spijtig genoeg niet al te veel kunnen pokeren. Eigenlijk bijna niks. Allereerst zijn er de slechte omstandigheden waar de computer nu staat. Het is daar niet geschikt om ideaal te pokeren (te warm, slechte houding, ...) Momenteel wacht ik nog steeds op mijn laptop. Volgens de gegevens van UPS kan ik hem morgen verwachten. Nadien moet ik nog een router kopen voor draadloos internet en dan kan deze pc naar mijn bureau terug verhuizen. Verder was het nog afsluiting van de kermis en zaterdag voetbal en nadien nog naar een trouwfeest. Zondag was het de algemeen gekende baaldag natuurlijk. Vandaag ben ik terug begonnen met wat Shasta's te spelen maar het lukt me niet echt. Die challenge is onbegonnen werk momenteel en moet zo snel mogelijk een beetje stack zien te vergaren. Geduld, geduld, geduld,...

Bankroll : 0 $

4 comments:

Anonymous said...

Hey lipi, je hebt nog een maand vakantie zie ik in de titel van je blog. Niet in de toekomst leven hé :-)

Succes deze week!

J_RIP said...

5 augustus 2005, in de toekomst? oink! Is ieder1 ier nu aant flippuh ofzo? :-p

Anonymous said...

Als ie nu al werkt en het is 5 augustus leeft ie onbewust in de toekomst. Het heeft allemaal te maken met de magnetische velden in het heelal en dromen enzo :-)

T said...

Ja heb nu pas ook door, miljaar zeg. Snake, je observatievermogen is heel sterk. Nu zien jullie dus dat ik niet lieg als zeg dat ik moe ben he :).
Dat is het onbewuste in me dat nog een maandje vrijaf wilt.