Friday, September 16, 2005

Vrijdag, 16 september 2005 - Pukema !



Vrijdagmiddag. Heb net gedaan met mijn middagmaal en zou gerust een dutje kunnen doen. Nog een paar uurtjes en het is weer weekend. En wat voor een weekend... Vandaag begint in Puurs Pukema. Een evenement dat bol staat van folklorische activiteiten, afgerond met een schitterend optreden van enkele muziekbands. Vanavond is het de beurt aan Nathalia en Clouseau. Morgen zijn o.a. Krezip, Stash, Monza,... Waarschijnlijk zondag barstende hoofdpijn.

Gisteren verliep het pokeren redelijk goed. Ik ging nog is aan de minimumtafel zitten op Everest Poker met zoén 0,5 $. Ik kon mijn stack redelijk goed uitbouwen naar een 1,3 $ maar verloor even later alles met KK tegen een straight. Hoe kon het weer zijn dat die andere de nodige twee kaarten haalt op de turn en de river. Twee dagen na elkaar... Ze gunnen het me echt niet. Och ja,... ik liet me niet ontgoochelen en met mijn resterende 0,3 $ tankte ik nog is bij. Ik besloot van taktiek te veranderen want die kerels zagen niet meer naar een raise. Alles werd gecalled en alles viel goed voor de mindere kaarten. Nee, ze gingen me niet liggen hebben. Afwachten, afwachten en afwachten. Bij het halen van de nuts keihard erin vlammen. Ik merkte toch op dat ze een lowstack zowiezo gingen callen. Na een uurtje spelen stond ik op een beetje winst. Moe, maar gelukkig...

Everest Poker : 4,75 $

4 comments:

Smooth said...

het begin is er!!, speel je nu alleen maar bangkok??...want dan zoek ik je eens op...en waneer speel je dan??

T said...

he Smooth, ja vanaf nu alleen nog bangkok. wat is je naam daar ?

Smooth said...

Smooth_man.

Anonymous said...

Barstende koppijn, djeeze. Was de moeite, ulle festivaleke over 't water. Ben net ni in de coma gegaan :-)

Gl met poker dees week