Wednesday, September 21, 2005

Woensdag, 21 september 2005 - Kleine ontgoocheling !

Gisteren heb ik eigenlijk redelijk veel gespeeld maar kon toch niet de vooropgestelde winst behalen. Het ging allemaal heel traagjes en mijn blufwerk werd ook al niet geapprecieerd door mijn medespelers. Ik denk dat ik het bluffen op die kleine tafels maar even achterwege ga laten. Heb gemerkt dat ze toch bijna alles callen. Vandaag is het maar een halve dag lesgeven. Mooier kan het leven niet zijn. Een beetje werken voor school en een beetje poker spelen. Het liefst van al zou ik toch boven de 20 $ eindigen vandaag. In principe zou dit toch haalbaar moeten zijn. Op Everest weet je natuurlijk nooit. Ben al blij dat ik voorlopig niet naar beneden ga. Het begint stilletjes te kriebelen om een limiet hoger te gaan spelen, maar besef dat ik hiermee mijn bankroll in gevaar kan brengen. Zal maar even wachten en verder 'Bangkokken'. Vanaf is er terug een speeldag in onze Belgische voetbalcompetitie. Op het programma staat onder andere het geladen duel tussen Brugge en Standard. Een overwinning van Standard zou wel eens het einde kunnen betekenen van de titelambities voor de spelers uit West-Vlaanderen. Ben benieuwd naar de uitslag...

Everest Poker : 16.48 $

4 comments:

Anonymous said...

Onder welke naam speel je op Everest? (Ik ben Eijkb, tevens te vinden op de bangkok tafels :D).

DaBruns said...

Hij speelt gewoon onder Lipiton1973 ....... Nog wel even te gaan tot je eerste doel Lipi !!

T said...

Ja het doel is ver. Blij om te zien dat jullie mijn blog lezen mannen. Groetjes

Anonymous said...

Ik denk dat je wel eens vertrokken kan zijn. Op naar die 1K nu hé!