Tuesday, September 20, 2005

Dinsdag, 20 september 2005 - Het leek alles behalve op poker !

Maandag begonnen we aan een nieuwe week. Mijn lichaam moest eigenlijk nog ontgiften van al de drank, sigaretten, friet, hamburgers van het afgelopen weekend. Al bij al verliep de dag vrij vlotjes en om 15 u had ik reeds gedaan met werken. Een ideaal moment om een sessie te houden maar ik voelde me niet in mijn sas en besloot wijselijk om er niet aan te beginnen. Ben is naar de nieuwe videotheek geweest en nog wat andere zaken liggen regelen. Na het avondeten voelde ik me al stukken beter. Ik besloot om eventjes te pokeren en al snel was het spelletje een all-in festijn geworden. Het leek nergens meer op poker en het was echt wachten tot je de goede kaarten had om lekker te kunnen profiteren van een pot. Spijtig genoeg had ik niet veel tijd en kon toch nog wat winst eruit halen. Maandag is het eigenlijk televisieavond. Er is zoveel te zien en had dan nog een DVD gehuurd ook. Guess who is eigenlijk een flauw afkooksel van Meet the Parents. Moet het einde nog zien maar kan het zo al raden wat er zal gebeuren.
Wat er met mijn stack zal gebeuren kan ik spijtig genoeg niet raden. Hopelijk is de trein in gang geschoten en kan ik volgend weekend zeggen dat ik de kaap van de 50 $ ben gepasseerd. Vandaag gaan we een aantal sessies doen want heb tijd zat. Hopelijk zijn de pokergoden met mij.

Everest Poker : 14.60 $

No comments: