Thursday, September 22, 2005

Donderdag, 22 september 2005 - Leuke dag !


Woensdag kan toch een prachtige dag zijn. Je moet immers maar een halve dag werken en je bent vrij van doen om je favoriete hobby’s uit te oefenen. In mijn geval is dit poker spelen. Een spelletje dat bestaat uit 52 kaarten, een aantal spelers, geld en de nodige kennis.
Het verliep allemaal een beetje stroef en kon me niet honderd procent inleven in het spel daar ik nog met andere zaken bezig was. Besloot dan maar om het even zo te laten en later verder te spelen. Na een lekkere steak met frieten en pepersaus was ik klaar voor een nieuwe ronde. Vol goede moed klikte ik mijn icoon van Everest Poker aan en besloot om eens 4 tafels te spelen.. Bij mijn Bangkok tafels kon ik niet al te veel winst maken in het begin. Na een tijdje kwam Smoothman aan tafel zitten waarmee ik een leuke tijd heb doorgemaakt. Na een gegeven moment hield hij er een nieuwe taktiek aan over maar dat mag hij zelf vertellen in zijn blog. Alles verliep redelijk goed en kon mijn stack rustig uitbouwen. Kon eigenlijk niet klagen buiten 1 hand. Ik hit op de flop een straight A hoog. Ik bet pot en krijg een reraise. Ik zeg nog tegen Smooth dat dit lachen zal worden. Ik call en de dame in kwestie laat AA zien. Op dat moment niets aan de hand ware het niet dat er op de turn en de river een 7 tevoorschijn komt. Inderdaad, ik lachtte, maar dan wel groen. Verder heb ik wat limit gespeeld maar dat hou ik toch maar voor bekeken op die kleine limieten. Ik speel het nochtans graag maar hier is het allesbehalve leuk nog. Mijn laatste tafel was eentje van de Rigareeks. Ik ging aanzitten met 3$ en kon deze verdubbelen. Na een tijdje hield ik het voor bekeken daar ik geen al te goed gevoel meer had.
Ik had deze week de serie Lost opgenomen. Heb zojuist naar de eerste aflevering gekeken en vond het vrij goed. De serie won trouwens de Emmy voor beste dramareeks.
Verder vind ik het tof om te horen dat er steeds nieuwe lezers bijkomen. Tips en opmerkingen mogen jullie altijd achterlaten bij de comments. Vind het tof dat jullie meeleven met mijn dagelijkse pokerfrustaties en andere levensnoodzakelijke omstandigheden waardoor je verdere leven wordt gekenmerkt. Op zich stelt mijn blog niet al te veel voor als je hem vergelijkt met topsites maar ik doe mijn best om jullie van de nodige lectuur te voorzien. Nochtans had ik in het verleden een idee om samen met Zjak en Jrip een project op te starten. Spijtig genoeg zijn de plannen wat in het water gevallen en wie weet moeten we onze hoofden nog eens bij elkaar steken. De toekomst zal het wel uitmaken...
Verder vind ik het heel tof om te zien dat de Snake het zo goed doet, ben ik heel benieuwd naar de verrassing van Polarski, vond ik het een heel tof artikel van ABL op pokerinfo, hoop ik dat de Rip een goe lief tegenkomt en last but not least is hier het aftellen begonnen... m.a.w nog 7 weken wanneer mijn vrouw en ik het mooiste geschenk krijgen wat er op deze aardkloot te vinden is.
Slaapwel mijn mede pokerspelers - The Lipi strikes back !

Everest Poker : 27.34 $

7 comments:

Anonymous said...

Hallo Lipiton,

Je site is leuk om te lezen. Dus maak je geen zorgen :P. Gaat ook lekker he, 30$ vanuit niks. Zo doorgaan en voor je het weet zit je goed. Idd ja, Snake gaat als een gek! lol Zijn blog laat geen post door van geen-bloggers. Dus Snake als je dit leest: Houden zo he! Volg je blog intensief nu. Ik vind het gewoon knap dat je zoveel en lang achterelkaar durft te spelen. Ik heb zelf altijd het gevoel van dat als ik eenmaal winst sta, ik snel niet op mijn gemak voel. Vooral als je je winst voor die dag weer wegspeelt omdat je besluit deze keer toch wat langer te zitten ; ipv target halen en voor de rest van de dag niet meer pokeren. Heb dat namelijk al een paar keer meegemaakt, (wat een klote gevoel is dat) waardoor ik dus nu supervoorzichtig speel. Waardoor mijn bankroll niet of nauwelijks groeit :(

Maar we zien wel. Veel geluk aan de tafels jongens!

Mzzzls

ZeikSnor

T said...

Thx makker !

Anonymous said...

"Na een tijdje kwam Smoothman aan tafel zitten waarmee ik een leuke tijd heb doorgemaakt. Na een gegeven moment hield hij er een nieuwe taktiek aan over maar dat mag hij zelf vertellen in zijn blog."

Het zou leuk zijn als je van blog een linkje maakt naar zijn blog. Ik wil die nl. wel bezoeken maar zonder url of linkje is dat wat lastig...

Smooth said...

haha...dat was wel lache ja die tactiek...ik denk dat ik vanvond wel weer ff meld...

J_RIP said...

Mja, hoop ook dat ik er 1tje vind.
Mja, né, hoop dat het met dat 1tje zou lukken nu eigenlijk :s
Anyway, ik poker ff wat minder want heb enkel swings en het brengt nix op behalve een slecht gevoel. Met moeite tijd gehad om zelf een blog te schrijven lately.
& btw, Snor, op mijn site stond al een link nr Smooth dus je kon het wel al lezen ;-)
Doei

Anonymous said...

lol Jrip,

Die heb ik niet gepost hoor, want ik click altijd via jouw blog naar smoothman. Geen flauw idee wie dat heeft gepost :)

Mzzls

ZeikSnor

T said...

lol, ga er werk van maken tijdens het weekend mannen. Straks heb ik hier nog een forum :)