Monday, September 12, 2005

Maandag, 12 september 2005 - Lang Leve Kim!


Hier nog eens nieuws vanuit Lipiland. Ik weet dat het reeds een week geleden is dat ik nog eens iets geschreven hebt maar kan er eigenlijk weinig of niks aan doen. Vorige woensdag heb ik eindelijk mijn prachtige laptop gekregen. Ja, ben er echt fier op. Tof ding en kan eindelijk eens 37 zaken tegelijk doen zonder dat het systeem crasht. Heb die woensdag dan ook de hele dag er mee bezig geweest en rustig alles is bekeken. Heb eigenlijk van hier naar daar moeten crossen de rest van de week waardoor er van pokeren niet veel in huis kwam. Ik weet het, ... het moet dringend veranderen. Vrijdag heb ik nog eens lekker kunnen pokeren. Heb ook toffe chatsessie gehad met Snake en Jrip. In het weekend was er bijna helemaal geen tijd voor poker. Zaterdag en zondag was het werkdag op school. Kwam daarbij nog onze voetbalwedstrijd en de wedstrijden op de US Open. Heb genoten van Clijsters en Agassi. Een dikke proficiat aan ons Kimmeke die eventjes 2,2 miljoen $ wint. Kan er een aantal van gebruiken.
Het is inderdaad niet simpel om met niks een bankroll op te bouwen. Heb het gevoel dat het een eeuwigheid duurt, maar ik blijf volharden. Dus vanaf deze week gaan we volle bak Shasta's en Fuji's spelen om zo een bankroll te halen van 10 $ op het einde van de week. Het licht staat op groen, de middelen zijn er en de moraal is groot. We gaan er voor !

Everest Poker : 0.36 $

2 comments:

J_RIP said...

Met nix beginnen, zo leer je nog het meest ;-)
& al zou je der niet leren van pokeren, leer je toch discipline LOL

Smooth said...

rip, ik had het niet beter kunnen zeggen.....lipi suc6!!