Tuesday, September 27, 2005

Woensdag, 28 september 2005 - Dat heet dan gelukkig zijn !

Na een heel zwaar weekend dat bomvol stond van de feestjes stond mijn hoofd niet al te veel naar poker. Kon het echter niet laten om te spelen en boekte wisselend succes. Momenteel ben ik bezig op Everest Poker en is mijn stack geslonken naar 26 $. Ik ga de schuld hiervan niet leggen bij mijn tegenstrevers maar eerder door mijn agressieve spelstijl. Dat andere dan callen met mindere kaarten is hun zaak waar ik later alleen nog veel plezier aan zal beleven. Had trouwens vandaag ook een tof gesprek met Marcel.S. Een student die weet wat hij wilt en trouwens een hele goede pokerspeler. Het was een hele tijd geleden dat ik nog met hem een gesprek had gehad. Gellukig heb ik nu zijn msn-adres en zijn die zorgen van de baan. Was me daarstraks bewust dat ik eigenlijk heel gelukkig ben. Toffe vrienden, een goede job, een liefhebbende vrouw en binnenkort een kindje. Bij dit alles hoort dan nog het spelletje poker. Eigenlijk maakt het me momenteel niet veel uit of die stack naar nul gaat of niet. Ik beleef momenteel veel plezier eraan en dat is toch ook wel heel tof. Een toffe hobby hebben die je niks kost. En als een mens gelukkig is dan kan het wel eens zijn dat de rest vanzelf komt...

Everest Poker : 26 $

1 comment:

J_RIP said...

Daar zeg je het; "ALS een mens gelukkig is..."