Monday, September 19, 2005

Maandag, 19 september 2005 - Back to reality !


Het weekend zit er weer op! Vrijdag heb ik een aantal uren liggen pokeren om een winstje af te sluiten van een 0,5 $. Was eigenlijk heel triestig door het vallen van enkele rivers waardoor mijn winst maar zo klein is. Zo heb ik 4 x AA vakkundig verloren. De ergste van al was tegen 63. Inderdaad u leest het goed. Zaterdagmiddag moest ik gaan voetballen. Het geluk was aan onze zijde. Na een hele zware wedstrijd konden we in de slotseconden nog gelijk maken. Niet echt verdiend misschien maar we werden beloond voor ons karakter. Spijtig genoeg kan ik soms zwak van karakter zijn. Nadien zijn we met een aantal vrienden afgezakt naar pukema waar we tot in de vroege ochtend zijn we gebleven. Het grappigste van heel de avond was eigenlijk mijn ontmoeting met een andere pokerspeler. Niemand minder dan 'de Snake' was er ook. Spijtig genoeg was het 'onderonsje' van korte duur maar we zullen elkaar in de toekomst nog wel tegenkomen. Zondag is het mijn favoriete dag. Lekker lang uitslapen en zalig niets doen. Heb nog een tweetal uurtjes poker gespeeld en het liep lekker. Het spelverloop was goed en maakte geen fouten. Mocht het altijd zo verlopen...
Hopelijk kan ik verder mijn stack opbouwen zonder al te veel tegenslag.
Wie van jullie een filmfreak is moet dringend naar de site van kinepolis eens surfen. Je kan tot en met morgen in enkele zalen films bekijken voor slechts € 3. Het leuke is dat er ook enkele AP zijn zoals Into the blue, Cinderella man, ...

Everest Poker : 9.30 $

No comments: