Thursday, September 15, 2005

Donderdag, 25 september 2005 - Ni slecht !

Momenteel zit ik alleen in mijn klas daar de leerlingen zijn gaan zwemmen. Een moment om is rustig je verbeterwerk te doen of in mijn geval mijn blog te schrijven. Gisteren was het eigenlijk een toffe dag. Het heerlijke aan woensdagen is dat je maar een halve dag moet werken als je in het onderwijs staat. In de namiddag nog wat vuil naar het containerpark gedaan en dan rustig beginnen te pokeren. Had eindelijk wat uurtjes vrij en kon me is volledig laten gaan. Spijtig genoeg kon ik het toch weer niet laten om met mijn ministack aan een Bangkoktafel te gaan zitten op Everest Poker. Alles verliep vrij normaal tot ik mijn KK verloor van KQ. inderdaad lulliger kon niet. Moet je weten dat er op de turn en de river pas een fucking lady viel. Er zat niets anders op dan lekkere shasta's te spelen en fuji's. Na een aantal Shasta's kon ik gelukkig deelnemen aan een fuji. Spijtig genoeg gaan ze niet zo snel vooruit maar van de 10 Fuji's viel ik slechts één keer niet in de prijzen. Spijtig genoeg niet al te veel eerste plaatsen kunnen meepakken want het zijn deze die wat opbrengen. Spijtig genoeg heb ik wat verloren met mijn deelname aan een Coock. Kreeg gewoonweg niets en toen ik iets forceerde was het game over. Al bij al geen al te domme fouten gemaakt gisteren en was heel tevreden over mijn spelniveau. Lekker verder doen nu.

Everest Poker : 1.07 $

2 comments:

DaBruns said...

He Lipi, eindelijk weer boven het welbekende Eurootje.......... hoeveel dagen lopen jullie eigenlijk voor in Belgie?

T said...

lol, euh heb ik weer een foutje gemaakt ?