Monday, August 29, 2005

Maandag, 29 augustus 2005 - Laatste week vakantie !


De vakantie zit er bijna op. Donderdag is het weer zover... terug naar school om te gaan lesgeven. Heb er eigenlijk nog geen zin in. Aan de andere kant zou het niet slecht zijn om terug een beetje structuur in mijn leven te krijgen. Van een ontbijt heb ik de laatste weken niets gezien en het woordje lui is onverbiddelijk doorgestoten naar de eerste plaats in mijn woordenlijst. Die luiheid heb ik zaterdag nog maar eens ondervonden tijdens de eerste voetbalwedstrijd van het jaar. Heb de tweede helft meegespeeld en voelde me na 5 minuten al belachelijk moe. Na een drietal sprintjes moest ik al een aantal keren wandelen over het veld. Na een kwartier kwamen er al gebaren bij van 'ik kan niet meer' en 'ik ben buiten adem'. Allemaal tekens die ik te danken heb aan mijn luihuid van de voorbije vakantie. Mijn passenspel was eigenlijk nog redelijk goed maar toch verloren we de bekerwedstrijd met 2-4.
Zaterdag stond ook in het teken van Kalfort Kermis. Een kermis waar veel inwoners een week vakantie voor nemen. Met onze voetbalploeg doen wij meestal een activiteit om wat geld in het laadje te brengen. Dit jaar baten we een bierwagen uit. We openden rond een uur of negen met 6 man en we sloten om 3u met nog 3 man. Stinkend naar bier, zweet en barstende hoofdpijn door mijn medebarman ( liepen hoofd tegen hoofd op elkaar) kon ik nog even meegenieten van het feestje in mijn stamcafé. Even .... was eigenlijk best nog een aantal uren. Eigenlijk werd het nog belachelijk laat zodat ik zondag weer niks heb gedaan. Was heel laat uit mijn bed en heb daarna naar televisie gekeken. Dus qua poker is er niets in huis gekomen buiten het lezen van enkele blogs (Jrip, Polarski, Smooth, Snake, MPaulus, Noah Boeken en natuurlijk pokerinfo). Deze week zal er ook niet veel tijd zijn voor poker vrees ik daar mijn weekprogramma al goed gevuld is...

Bankroll : 0.5 $

- Groetjes Lipi -

1 comment:

J_RIP said...

Zolang je men blog maar leest is er nix aan de hand :)