Saturday, August 13, 2005

Zaterdag, 13 augustus 2005 - Leve de zee !


Een aantal dagen aan zee kan wonderen doen met een mens. Ben nu juist terug van Middelkerke en heb al heimwee. Die drie dagen waren echt zalig. Het konden er meer zijn, maar toen we zagen dat het vrijdag barslecht weer was besloten we maar om huiswaarts te keren. De eerste dag viel het weer heel goed mee en besloten we om een fietstochtje te maken naar Nieuwpoort. Daar een milkshake gedronken en nadien lekker gaan eten. Scampi's en een lekkere tong. Heerlijk ! De volgende dag gaan winkelen naar Oostende en 's avonds mosselen gegeten. De laatste dag zijn we in de namiddag lekker lui gaan zonnen op het strand. Spijtig genoeg komen aan alle mooie liedjes een einde en vrijdag was het dan ook guur weer. Wind, koud en regen. Tijd om naar huis te gaan. Eigenlijk zou ik best wel een aantal maand aan zee kunnen wonen. Het is toch zalig om 's avonds te genieten van een zonsondergang met bootjes die dobberen op het water. Moest ik daar nu nog een internetverbinding en een laptop hebben dan kon ik mijn pokerskills er ook gaan uitoefenen. Spijtig genoeg ben ik met mijn poker niet ver geraakt deze zomer en kan ik mijn dromen al opbergen. Gelukkig heb ik terug goede moed gekregen en geef ik het niet op. Aangezien ik het vertik om geld te storten ga ik vanaf zaterdag terug op Everest Poker spelen om daar via de freerolls mijn bankrekening omhoog te krijgen. Dat het niet snel zal gaan weet ik ook maar ik heb geduld. Een ding weet ik wel zeker : vanaf dat ik een beetje geld heb zal ik niet aarzelen om eens een goed boek te lezen over poker. Heb het altijd onnodig gevonden maar het zal mijn pokerskills alleen nog maar verbeteren.

Bankroll : 0 $

No comments: