Sunday, August 14, 2005

Zondag, 14 augustus - Back To Everest !

Gisteren had ik weer een ontzettend luie dag. Het was vrijdag wel super laat geworden daar het hier de dodentocht was. Een evenement waarbij je 100 km moet wandelen doorheen Vlaamse wegen. Die 100 km wandelen is niets voorbij maar de randanimatie wel. Met andere woorden : veel bier drinken. Te veel soms... Wat is het gevolg ? De volgende dag ben je al de helft kwijt daar je veel te laat opstaat. Je voelt je niet in je sas en heel je systeem is weer ontregelt.
Gisteren ben ik dan maar begonnen aan mijn avontuur op Everest Poker. Ik heb 8 Shasta's gespeeld en ben 4 keer 1ste geworden en één keer tweede. Dit alles was goed voor een som van 0.23 $. Nu van die 0.23 $ blijft al niks meer over daar ik die eigenlijk heb weggesmeten. 't Is te zeggen ik verlies met trips van azen tegen FH. Nu geen paniek hier hoor. Ver van. Ik heb gezien dat het mogelijk is om terug een bankroll op te bouwen en heb heel veel plezier gehad. Verder ga ik vandaag beginnen in het boek van Lee Jones terwijl ik aan mijn Shastaqueste verder doe.

Bankroll : 0 $

2 comments:

Smooth said...

hoe heet je eigenlijk op everest?

T said...

lipiton1973 is the name :)